Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że teksty, które czytają na stronach sklepów i firm napisał specjalista. Zatem powstaje pytanie, na czym dokładnie polega jego praca? Przede wszystkim na tworzeniu wartościowych i użytecznych treści, które wspierają daną markę. Aktualnie w sieci można znaleźć dużą ilość osób, które przyjmują tego typu zlecenia. Sztuką jest wybranie właściwego człowieka, który zajmie się Content Marketingiem. O tym, jak rozpoznać dobrego copywritera można przeczytać na Copywriter.pl. Mowa jest tu o podstawowych zasadach, którymi się kieruje w swojej pracy.
Przede wszystkim przyjmując zlecenie copywriter:
- nadaje odpowiednią rangę zadaniu,
- ocenia czas potrzebny do jego realizacji,
- wycenia w sposób gwarantujący Klientowi wyłączność usług przy projekcie,
- ustala oczekiwania związane z treściami, które napisze,
- uczciwie określi swoje możliwości pod kątem wiedzy, zwłaszcza w przypadku artykułów eksperckich. W tej sytuacji może poprosić o wsparcie specjalisty z firmy zleceniodawcy.
Od wyboru odpowiedniego twórcy tekstów zależy powodzenie danego przedsięwzięcia. Przecież nie wystarczy napisać, czym zajmuje się dany sklep internetowy. Muszą to być zdania, które przemawiają do odbiorcy tego przekazu. Nie chodzi tu o typowy, biznesowy język, ale o komunikację dopasowaną do Klienta. Tylko tak skonstruowana informacja może skłonić go do oczekiwanego działania np. zakupu produktu lub usługi. Bez tego jakże istotnego pierwiastka nawet najlepszy asortyment nie wzbudzi zainteresowania.
To o czym należy pamiętać, to unikalność wpisów publikowanych on-line. Nie mogą one być powielone, zapożyczone od konkurencji czy po prostu nudne i szablonowe. Chyba że ma być to przepis na nieudaną kampanię.
Zatrudniając profesjonalistę, trzeba zaufać jego doświadczeniu i wiedzy. Warto w jasny sposób przedstawić oczekiwania co do efektu i jeśli istnieją jakieś obawy, to nimi się podzielić. W ten sposób ma szansę powstać wysokiej jakość content na stronie internetowej. Stanie się on elementem, który ma wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Z czasem będzie można go przeliczyć na liczbę odsłon, koszyków, ilość nowych i powracających Klientów oraz co najważniejsze na zysk.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Katalog produktów i usług dla każdego
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Atrakcje turystyczne i noclegi
Hodowla i rolnictwo
Transport dla Ciebie i firmy
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza kursów i szkoleń
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług